★★★

10. mars 2012

Design fra Hjertet ♥


I dag har jeg vært en tur hos de søte jentene på Vøyenenga... Design fra Hjertet lager så fantastisk fine klær. Den kjolen jeg har på meg her, laget de i forbindelse med bryllupet til Marius og meg i sommer. Sitter som et skudd... og suuuper fresh! Elin og Hilde er kreative og lager så mye som faller i smak. Sporty, lekent og utenom det vanlige. Akkurat det jeg liker i hvertfall... jeg er ikke som alle andre... og kler meg heller ikke som alle andre. Liker å skille meg litt ut... ikke som en freak. Men å skape min egen stil! Det er med på å skape min identitet. Det får jeg definitivt til i klær fra Design fra Hjertet.

I dag har jeg bestilt meg en kjole og et skjørt... pluss at jeg har gitt jentene et litt spesielt prosjekt, som jeg gleder meg vanvittig til å se. Dere får vite etterhvert... men akkurat nå vil jeg ha min lille hemmelighet. Gleder meg til alle tre tingene er klare... jipppiiiii... :-D

Om du er ute etter kjempe fine kjoler, skjørt, topper eller barneklær for den saks skyld... ta dere en tur til Vøyenenga i Bærum. Du går garantert ikke tomhendt ut igjen!

Ta en titt her Design fra Hjertet og se noen av de mange fine kreasjonene de har laget :-D

Ha en fantastisk fin lørdag videre.... og dere... NYT helgen da :-D

4 søte kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Utrolig søt kjole,takk for tips!!
God lørdag til deg!!
klm ingrid l

Renates Lykke sa...

De har så mye fint. Du finner garantert noe du liker:)
God lørdag til deg også.
Klem

Nennes sa...

Lekker :)
Ha en flott kveld!

Renates Lykke sa...

Takk Nennes :)

Ha en kjempe flott kveld du også :)

Legg inn en kommentar